יום שני, 27 ביוני 2016

רעיונות למסיבת רווקות

לארגן מסיבת רווקות זה פרויקט מאתגר ולא פשוט מצד אחד, ומצד שני, זו זכות גדולה. אם את מארגנת את מסיבת הרווקות לחברה שלך, סימן שאת במעגל הכי קרוב אליה וקחי זאת כמחמאה אדירה!

לכל אחת מאתנו, יש תחנות בחיים, בהן אנחנו זוכות להכיר עוד חברות - לימודים, צבא, טיול, עבודה, משפחה ועוד
האתגר בהפקת ערב כייפי לכולן יחד, הוא שלא תמיד כל החברות מכירות זו את זו. לאסוף את כולן יחד, יכול להיות קצת מביך לחלק מהחברות, במיוחד אם יש מצב בו יש קבוצת חברות מגובשת ועוד חברה אחת מהעבודה ושתיים ממעגל אחר..

אז אם את מחפשת רעיון שיגבש ויקרב בין כל החברות, מסיבת רווקות בטיפה אחרת היא החוויה המושלמת.
אני מציעה לכן בילוי מדהים במחיר שפוי! מפגש מרגש של כל החברות באווירה נעימה, שמחה ומרגיעה.
המתחם המקסים נמצא בצפון הכנרת, במבנה עץ יפהפה עם דק עץ בחוץ ופינות ישיבה גם בפנים. הבילוי במים מסיר את המחסומים מהר מאד, ישר עולה החיוך על השפתיים וכולן נהנות מהאווירה הקסומה שבמקום.

יש מספר אפשרויות לבילוי בטיפה אחרת, בהתאם לתקציב שלכן. החל מ 150 ש"ח לחברה ועד 350 ש"ח לחברה.

האפשרות הראשונה היא סדנה משותפת לכל החברות במים, בהנחייתי. מתחילים עם קצת משחקים והפעלות לשבירת הקרח ואז אני מנחה אתכן איך להעניק טיפול מדהים במים. ממש לא מסובך ולא צריך ידע קודם. הסדנה נמשכת שעה. אחרי הפעילות במים, תוכלו להתפנות למקלחות ולהמשך הבילוי. בדרך כלל, החברות מביאות איתן כיבוד ושתייה. אפשר להזמין מגשים יפהפים של סידורי פרות, אם אתן רוצות להפתיע את הכלה בכיבוד לא שגרתי.
האפשרות הזו עולה 150 ש"ח לחברה.
למה כ"כ מעט? כי אני יודעת שיש לכן על הראש גם להביא צ'ק לחתונה :-)

אפשרות שנייה היא להזמין מטפלים נוספים. בכל חצי שעה נכנסות ארבע חברות לקבל טיפול וואטסו ממטפל מנוסה. בזמן שהבנות נהנות במים, שאר החברות נהנות/מקשקשות בחוץ. העלות היא 200 ש" לחברה

אפשרות שלישית היא לשכור את המתחם. העלות לשעתיים היא 500 ש"ח. ארבע שעות 1,000 ש"ח.

אפשרות אחרונה חביבה היא סדנת שף  עם גילי אלטמן שיגיע במיוחד אליכן, למתחם טיפה אחרת. יחד אתו תכינו סעודה מפנקת וטעימה, בהתאם להעדפות שלכן. הבריכה תעמוד לרשותכן למשך כל הערב. העלות היא 350 ש"ח לחברה. מינימום 10 חברות

האמת, שיש לי עוד רעיונות, אבל נגמר הדף...דברו אתי 054-7359860 אורלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה