יום שישי, 10 ביוני 2016

וואטסו הריון


להיות בהריון זה לא קל...מעבר לאתגרים הפיזיים שהחוויה מזמנת לנו, אנחנו בעיקר מתמודדות עם הרבה הורמונים ועם הפחד מהלא נודע. איך תהיה הלידה...מתי...איפה ירדו לי המים...האם אני באמת מסוגלת ללדת...

לפני שבועיים הגיעה אלי לבריכה דולה מקסימה לטיפול וואטסו זוגי עם בעלה.  היא סיפרה לי על אישה שהיא מלווה, בהריון ראשון, שכבר עברה שבוע 41.
בבית החולים, כבר מציעים לעשות לה זירוז, במידה ולא יהיה שינוי בימים הקרובים.

יומיים אחרי, אותה אישה הגיעה אלי לטיפול וואטסו הריון, בהמלצת הדולה שלה. הטיפול בהריון הוא מאד עדין, ללא לחיצות, ומכוון לחיבור עמוק לנשימה ולעובר. אחרי הטיפול, נתתי לה לצוף על הבטן, פינוק מטורף, שכל אישה בהריון מתקדם רק חולמת עליו, ונתתי לה זמן לבטא את החששות שלה, את הקושי להיפרד...
הנה מה שהיא כתבה לדולה שלה, אחרי שחזרה הביתה
"הייתי בגן עדן. תודה רבה על ההמלצה!!!היה מדהים מרגיע ומפנק. הבנתי למה המתוק שלנו לא רוצה לצאת:-)" 

למחרת היא ילדה, אפילו זכרה לשלוח לי תמונה עם התינוק החדש!!! וסיפרה איך הטיפול במים עזר לה לשחרר.
אלופה אמיתית!!!
וואטסו הריון הוא החוויה המושלמת - לאם ולעובר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה