יום רביעי, 15 ביוני 2016

רעיונות למתנת יום הולדת

יום הולדת יש רק פעם בשנה...וגם בשנה שאחריה וגם בשנה שאחרי זאת שאחריה...וככה אנחנו מוצאים את עצמנו לפעמים בלי שמץ של מושג איך להפתיע הפעם ואיך לשמח את מי שחוגג...אם יוצא לכם לשבור את הראש ומחשבות כמו "עוד פעם ספר? עוד פעם מסעדה???" עוברות לכם בראש, אספתי עבורכם כמה רעיונות לדוגמה.

לפני כחודש הגיעה אלי קבוצת זוגות מאזור המרכז שחגגו יום הולדת לשתי חברות בקבוצה. קבוצה שמכירה עוד מימי התיכון ומזמן מיצתה את האפשרויות הסטנדרטיות לבילוי יום הולדת. בבוקר אותו היום, הם נהנו מטיול ריינג'רים בצפון, הגיעו אלי מאובקים ושמחים והפתיעו את שתי החברות בטיפול וואטסו. בזמן שהחברות היו במים, שאר החבורה פתחה ערכת פיקניק וישבה על הדק המקורה לקפה. בנות יום ההולדת קיבלו טיפול וואטסו מרגיע ומפנק במים. בדיוק מה שצריך אחרי טיול בשטח :-) ואחרי הטיפול החבר'ה הודיעו שממשיכים עכשיו להתפנק מארוחה במסעדת מגדלנה.

כשאבא שלי חגג יום הולדת, הפתעתי את ההורים שלי בשיט זריחה ביאכטת האהבה בכנרת והענקתי להם בוקר שונה ומיוחד לכבוד יום ההולדת.אחרי השיט נפגשנו אתם בבית קפה והיה פשוט מושלם!! אפשר תמיד לשלב בין השיט ביאכטת האהבה לבין טיפולי הוואטסו וקיבלתם לכם נוסחה מנצחת ליום כיף בצפון לזוג, כמתנת יום הולדת.

השבוע הגיעה אלי קבוצה של שבע חברות שחגגו יום הולדת חמישים לאחת החברות. התחלנו בשיעור התעמלות במים משותף לכולן. הרבה כיף וצחוק ואחרי השיעור, החברות פינו את השטח, כדי שהחברה תוכל להנות מטיפול וואטסו מדהים וחווייתי.

ולסיום, אספר לכם על שלוש חברות שהגיעו לחגוג יום הולדת לחברה. נהנו מטיפולי וואטסו וזה מה שכתבו בדף הפייסבוק שלי: חווייה שמיימית במלוא מובן המילה. התמסרות למים ולמטפל באופן טוטאלי. חלקינו הרגשנו כמו עובר, חלקינו רקדניות במים:), אבל ללא ספק חוויה מרגיעה, מלטפת, עצירה אמיתית של קצב החיים והקימה לא פשוטה בכלל...קשה. לא רוצים לפקוח עיניים. מומלץ בחום!!!!

לסיכום, כדי לשמח מישהו, אין כמו חוויה יוצאת דופן שתוציא אותו מהשגרה ותעלה חיוך על השפתיים.
להתראות בטיפה אחרת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה