יום חמישי, 7 באפריל 2016

מים שקטים חודרים עמוק

לצוף במים חמימים על הגב בעיניים עצומות ולהתמסר למגע המלטף של המים ולחופש התנועתי שהמים מאפשרים לנו, נשמע ממש כיף ומרגיע, נכון? אבל יש אנשים שהחוויה הזו מעלה בהם קושי אמתי והוא הוויתור על השליטה. הפרדוקס הוא, שדווקא האנשים האלה, זקוקים באופן ברור יותר לחוויה הזו. אז מה עושים כשהצורך להיות בשליטה כל הזמן משתלט עלינו...?

לפני חודשיים, הגיע לטיפה אחרת זוג מקסים, לכבוד יום ההולדת של הבעל. זו הייתה ההתנסות הראשונה שלו בטיפול וואטסו   והיה לו מאד קשה עם החוויה של ויתור על השליטה. משך כל הטיפול, הוא התקשה להישאר עם עיניים עצומות וכל הזמן בדק איפה אשתו, איפה הוא...בסוף הטיפול, הוא היה מנומס וסיכם את החוויה במילים כמו "נחמד" ,"נעים"...התפתחה שיחה על הצורך שלו להיות בשליטה כל הזמן, תוצר לוואי של העבודה שלו, והבנתי שהוא ממש סובל - כאב בכתפיים, לא ישן טוב בלילה, הראש טרוד כל הזמן. בשורה התחתונה, הוא לא הרגיש שהטיפול במים עשה משהו, חוץ מזה שהיה לו נעים.

אחרי שבוע, קיבלתי ממנו טלפון, הוא סיפר שהוא לא מפסיק לחשוב על החוויה שעבר במים, על השקט...מה זה השקט הזה???!!! והיה מספיק אמיץ לקבוע טיפול נוסף. גם בסיום הטיפול השני, הוא סיכם את החוויה כ"משהו נעים"..תכלס, עדיין לא הצליח להבין מה זה הטיפול במים הזה... עד היום, הוא היה רגיל שטיפול צריך לכאוב...ומה זה העדינות הזאת???

בטיפול השלישי, הוא כבר הצליח להתמסר ואפילו התרגש מהחוויה שלכמה דקות, הוא הצליח להיות ממש פה ועכשיו, בלי לחשוב על כלום, בלי לתכנן, בלי לדאוג. בסיום הטיפול, הוא הודה שהוא התמכר :-)

ועל זה נאמר, מים שקטים חודרים עמוק! אם אתם חייבים להיות בשליטה כל הזמן וזה גורם לכם לסבל, ממליצה בחום להיות אמיצים ולהתנסות בסדרה של טיפולים במים. לצאת לחופשי בתהליך תומך והדרגתי

טיפה אחרת - מתחם לרגיעה, טיפולי וואטסו ומפגשי חוויה במים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה