יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

בילוי מדהים לקבוצה במחיר שפוי

מה לא נכתב כבר על אוגוסט - אתגר החופש הגדול, הילדים בבית, ההורים מנסים לתמרן בין העבודה לבין הילדים ו...חם!!! באמת לא פשוט. אפשר להתנחם בידיעה שזה עוד מעט נגמר.

אמהות רבות מרגישות שבמיוחד באוגוסט אין להן רגע לעצמן, לשיחה שפויה עם החברות. הילדים כבר מחוץ לקייטנה, ערים עד מאוחר, הבית בלגן...אם כבר יוצאים לחופש, אז זה בהרכב משפחתי מלא, ואז בכלל אין זמן לבד.

אז אני רוצה לספר לכם על קבוצה מיוחדת של אמהות. הן מגיעות עם המשפחות שלהן לנופש בצפון והחליטו לקחת לעצמן ערב אחד של שקט וכיף ולהשאיר את הבעלים עם הילדים לערב מגבש. הן מגיעות לערב של טיפולי וואטסו בטיפה אחרת

זו השנה השנייה שהן חוזרות על הבחירה הזו וזה כבר מראה שמדובר בקונספט מנצח - האווירה שיש במתחם בלילה היא באמת קשה לתיאור במילים, אבל אני יכולה לומר בביטחון, שעם הכניסה למתחם, נכנסים לאווירה שעוזרת לשכוח מהכול ופשוט להירגע וליהנות. כל אחת מקבלת 50 דקות של טיפול וואטסו ממטפל מנוסה (4 טיפולים במקביל) ואחרי הטיפולים הן נשארות לשבת על הדק שבחוץ, לשמוע מוסיקה נעימה, לנשנש ולשוחח ברוגע, בלי הפרעות.

יש קבוצות שמעדיפות לבלות יחד בבריכה ולעבור סדנת וואטסו מונחית. בערב כזה, החברות מטפלות אחת בשנייה, בהנחייתי. ערב כזה מוסיף תוכן מיוחד למפגש המשותף וההצלחה שלו מובטחת.
הסדנה הזו מתאימה גם לערב של מסיבת רווקות, ליום הולדת עם חברים/משפחה

בכל אופן, במיוחד בתקופה העמוסה עכשיו, חשוב לפרגן לעצמך ערב מקסים של הנאה צרופה עם החברות הטובות ולהגיע אלינו. אז במקום לצאת לעוד מסעדה וישר להתחיל לתכנן את הדיאטה...בואי עם החברות לחוות ולהתרגש בטיפה אחרת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה