יום שלישי, 19 בינואר 2016

ברקס על החיים

אתמול הגיע אלינו זוג הישר מירושלים - את כל הדרך הם עשו במיוחד, כדי לחגוג יום הולדת לבעל. זה תמיד מרגש אותי לדעת שאנשים מוכנים להגיע מרחוק, כדי להרוויח חוויה מיוחדת.

האישה הזמינה סדנת שף פרטית במתחם הבריכה, וטיפול וואטסו לבעל. גילי אלטמן השף קיבל את פניהם ויחד, הם התחילו לעמול במרץ על ארוחה שבושלה כולה בקמין של המתחם. במהלך העבודה, הם קיבלו מלא טיפים מגילי וזכו להכיר מקרוב שף עם תשוקה אמיתית לאוכל משובח.

אני הצטרפתי אליהם אחרי שעה והזמנתי את הבעל להצטרף אלי למים החמים. בסיום הטיפול, הבעל ניסח את החוויה כ "ברקס על החיים!!!" - את זה עוד לא שמעתי...:-) אבל מאד מצא חן בעיניי הניסוח הזה, ולכן משתפת אותו. מה שמבחינתו היה מאד עוצמתי, זה השקט של המים. לדבריו, גם כשהוא על מיטת טיפול, נהנה מעיסוי, הוא שומע כל מה שקורה בחוץ ולא באמת נרגע ומתנתק. במים, מאד מהר, הוא שחרר את הצורך לדעת ולהבין איפה הוא ומה קורה בחוץ. זה עזר לו להיכנס פנימה ופשוט להירגע. כלום לא קורה - ברקס על החיים...

חשבתי בכמה לוגיסטיקה היה כרוך יום ההולדת הזה - להזמין מקום אצלנו, למצוא סידור לילדים, חופש מהעבודה, לנסוע שעתיים ולהגיע בזמן, ופתאום....בבת אחת, הכל משתנה. מוסיקה נעימה, מבנה עץ חמים, קמין בוער, ללכת יחף, לרחף במים...לחווות שקט אמיתי.

בשיחה אתם הבנתי, שמדובר בזוג שלא חסר להם כלום, חיים ברמה מאד גבוהה, גרים בבית מפנק יותר מכל צימר... והם לא מחפשים את מה שכבר יש להם - הם מחפשים את החוויה האחרת, את התבלין המסתורי הזה שלא תמיד נמצא במקומות המפוארים...הם מחפשים חוויה שתחבר אותם חזרה לעצמם ושתשים  להם ברקס על החיים



מתחם חוויה במים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה