יום ראשון, 2 באפריל 2017

בילוי רומנטי לזוג בצפון

בזוגיות צריך להשקיע - ככה אומרים לנו כל המומחים והמטפלים - ואם הם אומרים, מי אנחנו שנתווכח...? אז אם החלטתם לפנות את הזמן לבילוי איכותי יחד ואתם מחפשים רעיון מיוחד לבילוי זוגי בצפון, אני רוצה לספר לכם על מקום ממש מיוחד ומקסים שגיליתי בסוף השבוע האחרון.

למקום קוראים בל עופרי והוא ממוקם בקדמת צבי.
במקום יש קפה-מסעדה, גלריה ופינת חי. מה שהקסים אותי במקום הוא העובדה שהמבנה כולו בנוי מחומרים ממוחזרים. הקמינים שבתוך המבנה הם למעשה דודי לחץ שעברו הסבה לקמין...הבמבוק שמעטר את התקרה, שימש קודם לכן כמקלות תמיכה לעצים...שולחנות האוכל בנויים מארגזי עץ ועוד ועוד...
אווירה מלאה בקסם!!! בני הזוג מכינים יין וגבינות עזים משובחות ואפשר להנות במקום מארוחת בוקר עשירה או מארוחת צהריים צמחונית.
אפשר להזמין גם סיור במתחם - שווה!
אם אתם מתכוונים להגיע לשם, שימו לב, רק בתיאום מראש. ם תחליטו להגיע ספונטני, יש מצב שתמצאו את המקום סגור...

בהמשך הרחוב, יש גם את בית הריבות של שרה- ביתן עץ שמכיל מאות ריבות בטעמים ושילובים שונים. הכל מפרי טרי מהגולן...נראה אתכם יוצאים רק עם צנצנת אחת...:-)

בשביל להפוך את היום שלכם יחד למושלם באמת, אני ממליצה להתחיל אותו בטפול זוגי במים בטיפה אחרת במושב אלמגור. אחרי החוויה במים, אתם תרגישו שהחיוך פשוט לא יורד מהפנים, המתח והלחץ נשטפו מעליכם ועכשיו אתם יכולים להמשיך צפונה לקדמת צבי ולהמשיך לאסוף אל היום שלכם הרבה רגעים קסומים.

לתיאום והזמנות - אורלי - 0547359860



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה